Neden Cilt Mezoterapisi Yaptırmalısınız?

Ana Sayfa Blog Neden Cilt Mezoterapisi Yaptırmalısınız?
...
Neden Cilt Mezoterapisi Yaptırmalısınız?

Mezoterapi, vitamin, mineral, hormon, enzim ve diğer biyoaktif maddelerin deri altına enjekte edilerek bazı rahatsızlıkların tedavi edilmesidir. Estetik amaçlı da kullanılan tıbbi bir işlemdir. İnsan vücudunun hemen hemen her bölgesinde uygulanabilir. Çeşitli amaçlar doğrultusunda isteğe bağlı yapılmaktadır. Cilt mezoterapisinin asıl görevi, cilt altındaki kolajen ve elastin gibi yapıları uyararak, aktifleştirmektir. Bu sayede o bölgedeki kan dolaşımı düzenlenmiş olur. Genel olarak mezoterapi, kişinin ihtiyaç duyduğu vitaminleri deri altına uygulama tekniğidir. Bu vitamin ve mineraller bazen tek başına uygulanırken bazen de çeşitli takviyelerle karıştırılarak kullanılır. Mezoterapi sayesinde cilt, etkili maddelerden kısa sürede faydalanır. Ciltteki kolajen sentezini uyarır; gençleşme, sıkılaşma ve yoğun parlaklık sağlar.

Cilt mezoterapisini neden yaptırmalıyım diye kafa karışıklığı yaşayanlar için detaylı bilgi aktarımı yapalım. Günlük hayatta cildinize uyguladığınız kozmetik kremler her ne kadar kaliteli olursa olsun bazen bir işe yaramıyor gibi görünür. Bu durumun asıl sebebi ise, cilt bariyerini aşamayıp cilde nüfus edememeleridir. Mezoterapi sayesinde cilt, nefes alacak ve krem, serum gibi kozmetikleri rahatlıkla emecektir. Cilt mezoterapisi yüz, boyun, dekolte ve el bölgesinde uygulanabilen bir işlemdir. Mezoterapi esnasında kullanılan serumlar da son derece önemlidir. Cildin ihtiyaçlarını detaylı bir şekilde analiz ederek, gerek duyulan serumlar cilde nüfus etmelidir. Böylelikle uzun vadede cildi yenileme sağlanmış olacaktır. Mezoterapide genellikle somondan elde edilen kollajen, hücre tazeleyeci, vitaminler, selenyum gibi cilde dolgunluk veren, nem oranını dengeleyen ürünler kullanılmaktadır. Cildin ihtiyacı olan yaşlanma karşıtı vitaminler, cilde manuel veya mikro iğneler sayesinde uygulanmaktadır.

Cilt mezoterapisi kimlere uygulanmalıdır diye soracak olursanız; cilt yaşlanması ve sarkması yaşayanlara, parlaklık ve canlılığını yitirmekte olan ciltlere, güneş lekeleri bulunanlara, sigara kullanımından dolayı cildi hasar görmüş bireylere, zararlı güneş ışınlarının etkisini aza indirmek isteyenlere, cildinde akne problemi bulunanlara, gözaltı morluk ve torba oluşumundan dert yakınanlara… Her türlü cilt rahatsızlığına uygun bir mezoterapi yöntemi mevcuttur. Mezoterapi yöntemi ile sistemik olarak kullanılan ilaçlar lokal olarak daha az miktarda ve doğrudan hastalıklı bölgeye uygulanabiliyor. Böylece tedavi amaçlı uygulanan mezoterapi sayesinde yan etki riski azalıyor.

Randevu ve İletişim Formu
Bu Yolculuğa Birlikte Çıkalım